adobe connect چیست؟ + آموزش ادوبی کانکت

آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect نرم افزار Adobe Connect نرم افزار Adobe Connect با توجه به نیاز روزافزون به کلاس های آنلاین مجازی، کنفرانس های اینترنتی، وبینارها و آموزش از راه دور، نیاز به سیستمی برای مدیریت و پیاده سازی این خدمات احساس می شود. با سیستم کنفرانس وب Adobe Connect معنای واقعی کلاس ارتباطات مجازی و مکالمه آنلاین شکل می گیرد. Adobe Connect چیست؟ تمام اتاق های ملاقات به شکل “پوسته” چیده شده اند. هر پاد عملکرد خاصی را انجام می دهد (مانند بحث، تخته سفید، یادداشت ها و غیره) Adobe Connect قبلا Adobe Acrobat نامیده می شد و چندین بار نام خود را تغییر داده است. Adobe Connect یک سیستم نرم افزار آموزشی مبتنی بر وب است. از آنجایی که امروزه این فناوری جایگزین آموزش سنتی شده است، سیستم Adobe Connect به عنوان بهترین بستر آموزشی شناخته می شود. برای سهولت کار و وضوح اسلایدها، از لپ تاپ یا رایانه شخصی (PC) استفاده کنید.اگرچه از طریق گوشی های دارای سیستم عامل اندروید یا IOS قابل استفاده است 2- یک دستگاه کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز یا (Mac) با حافظه اصلی حداقل 1 گیگابایت 3- یک هدست با کیفیت (به دلیل امکان اعوجاج و اعوجاج) اعوجاج بازتولید استفاده از میکروفون و بلندگو در کلاس 4 توصیه نمی شود- اینترنت پرسرعت ADSL (داده موبایل، وای فای، با پهنای باند حداقل 512 کیلوبیت بر ثانیه) برای شرکت در کلاس، دانلود نرم افزار Adobe Connect مطابق با نوع سیستم عامل و نصب برای وارد کردن URL به نام کاربری و رمز عبور نیاز داریداین اطلاعات باید توسط مدرسه ارائه شود. پس از دریافت اطلاعات دو گزینه دارید: 1) اطلاعات مورد نظر را وارد کنید. آدرس در مرورگری مانند کروم یا فایرفاکس. یک هشدار در پنجره باز نمایش داده می شود. در این مرحله بهتر است گزینه Open in Application را انتخاب کنید تا نرم افزار به صورت خودکار راه اندازی شود. 2) نرم افزار را روی لپ تاپ خود باز کنید (با جستجو در منوی استارت) یا در گوشی باز خود در صفحه اول آدرسی که دریافت کرده اید را در کادر مربوطه وارد کرده و روی دکمه Continue کلیک کنید، اکنون نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. وارد شدن محیط کلاس درس آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect adobe connect آموزش ایجاد جلسه در Adobe connect اگر میزبان هستید، جلسه را با ورود به اتاق جلسه خود شروع کنید و سپس از طریق ایمیل یا پیام فوری دیگران را دعوت کنید. جلسات می توانند خود به خود یا برنامه ریزی شده باشند. هنگامی که وارد اتاق جلسه می شوید، می توانید کارهای حضوری را برای شرکت کنندگان انجام دهید.به عنوان مثال، اطلاعات کنفرانس را وارد کنید، درخواست پیوستن به جلسه را بپذیرید یا رد کنید، پاد را مجددا راه اندازی کنید، و نوع یادداشت را بپذیرید.ابتدا به تب Meeting بروید. لطفاً توجه داشته باشید که باید دسترسی مدیر داشته باشید. 2. اگر می خواهید کلاس های خود را دسته بندی کنید. روی New Folder کلیک کنید و کلاس های خود را دسته بندی کنید. 3. پس از قرار دادن وبینار مورد نظر در دسته بندی، روی New Meeting کلیک کنید تا به مرحله تعریف کلاس مجازی آنلاین بروید. آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect Adobe Connect Tutorial: در قسمت نام، می توانید نامی برای وبینار خود تعریف کنید. – در قسمت Custom URL می توانید یک URL خاص تعریف کنید – در قسمت Summary نیز می توانید توضیحاتی در مورد وبینار خود بنویسید. زمانی که کاربر مشارکت کننده شما بخواهد به وبینار متصل شود، این اطلاعات مشاهده می شود. – در قسمت دسترسی می توانید نوع و نحوه ورود کاربران را مدیریت کنید. گزینه اول: فقط کاربران تعریف شده و ثبت نام شده می توانند وارد این کلاس شوند و مهمانان نمی توانند وارد شوند. . گزینه دوم: تمامی کاربران تعریف شده در سیستم Adobe Connect می توانند وارد شوند. گزینه سوم: اعضا و مهمانان در صورت تایید می توانند وارد کلاس شوند. گزینه چهارم: هر کسی که لینک URL را دارد.شما مجاز به ورود هستید، با کلیک بر روی دکمه Finish کلاس ایجاد می شود و با کلیک بر روی دکمه Next به مرحله بعدی (مشخص کردن کاربران از لیست تعریف شده قبلی) منتقل می شوید.برگزاری جلسه یا پایان دادن به جلسه حالت مکث را تنظیم کنید تا موقتاً دسترسی به اتاق جلسه برای میزبانان و ارائه دهندگان محدود شود. تماس‌های کنفرانس صوتی در حالت تعلیق هستند. میزبان می‌تواند جلسه را پایان دهد تا همه از جمله میزبان، مجری و شرکت‌کنندگان بتوانند آن را پاک کنند، تماس‌های کنفرانس صوتی حذف خواهند شد. شرکت‌کنندگان را در حالت انتظار قرار دهید: مدیریت دسترسی و ورود به سیستم > قرار دادن شرکت‌کنندگان در انتظار را از منوی کشویی کنار نام اتاق جلسه در نوار عنوان انتخاب کنید. بازبینان و روی Hold کلیک کنید تا جلسه به حالت تعلیق درآید. آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect نرم‌افزار Adobe Connect شرکت‌کنندگانی که به یک جلسه معلق وارد می‌شوند، پس از از سرگیری جلسه، به‌طور خودکار وارد سیستم می‌شوند. خروج از Adobe Connect: روی دکمه Sign Out در سمت راست بالای پنجره وبینار کلیک کنید. در صورت تمایل، پیام ارسال شده به شرکت کنندگان را بررسی کنید و روی End Now کلیک کنید تا جلسه برای همه شرکت کنندگان پایان یابد. آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect در نرم افزار adobe connect، با کلیک بر روی Save Message، جلسه شما به پایان نمی رسد.شما به رابط جلسه بازگردانده می شویدمنبع: سایت خوی

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر و رنگ پس‌زمینه چت WhatsApp را تغییر دهید. نحوه تغییر تصویر پس زمینه صفحه …