چگونه فایل PDF را در Adobe Reader امضا کنیم؟

امضای الکترونیکی اسناد با Adobe Reader, اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی افامضای الکترونیکی اسناد با Adobe Reader, اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف امضای سند PDF به عنوان امضای الکترونیکی شناخته می شود. یاد بگیرید چگونه فایل های PDF را با Adobe Reader امضا کنید. امضا یکی از ویژگی های اصلی در احراز هویت است. در طول ظهور تجارت آنلاین، نیاز به امضای اسناد PDF بوجود آمده است. در این مقاله قصد داریم ساده ترین و کاربردی ترین روش امضای اسناد PDF را توضیح دهیم. برنامه های امضای اسناد PDF با ظهور کسب و کارهای آنلاین، نیاز به امضای دیجیتال اهمیت بیشتری پیدا کرده است. در واقع هنگام تغییر سبک کار باید امضای اسناد PDF به صورت واقعی انجام شود. در برخی موارد، فراموش می کنیم که سند را قبل از تنظیم سند PDF امضا کنیم. در گذشته، برای امضای PDF، کاربران باید آن را چاپ می کردند و پس از امضا، نامه را در قالب PDF دوباره تایپ می کردند. ضمناً برخی از شرکت ها متن قرارداد را به صورت پی دی اف برای پیمانکار ارسال می کنند. گیرنده قرارداد باید قسمت هایی از قرارداد را تکمیل کرده و در پایان با اضافه کردن یک امضا هویت خود را تایید کند. امضای اسناد PDF را امضای الکترونیکی می گویند.از امضای الکترونیکی برای انعقاد قرارداد بین مالک و مستاجر، اجرای پروژه، قرارداد محرمانه برای استخدام های جدید، امضای رضایت کاربران شرکت کننده در شرکت در رابطه با مطالعه استفاده می شود..اطلاعات شخصی. امضای الکترونیکی معادل امضای دست نویس است. در واقع این نوع امضا تصویری از امضای شخص است که بر روی یک سند PDF قرار می گیرد. امنیت و حفاظت بالایی در امضای الکترونیکی وجود دارد و هویت دارنده امضا تایید می شود. روش امضای اسناد PDF به طور کلی برنامه های مختلفی برای امضای اسناد PDF طراحی شده است. ساده ترین راه برای ویرایش PDF استفاده از Adobe Acrobat Reader است. این برنامه محصول شرکت ادوبی است و به طور ویژه برای ویرایش و مشاهده فایل های PDF طراحی شده است. ابتدا برای درج امضای الکترونیکی در PDF، ابتدا Adobe Acrobat Reader را دانلود کنید. سپس وارد برنامه شده و فایل مورد نظر را در برنامه بارگذاری کنید. باید روی فایل دوبار کلیک کنید. مرحله دوم در مرحله دوم باید وارد تنظیمات ادوبی شویم، برای این کار به تب “view” رفته و گزینه “ابزار” را انتخاب کنید، در این مرحله چندین گزینه نمایش داده می شود که می توانید روی تنظیمات آیکون کلیک کنید. مرحله سوم در سمت راست صفحه، در قسمت Signature Icon Toolbox با عنوان «پر کردن و امضا کردن» است.برای افزودن امضا به اسناد PDF روی نماد امضا کلیک کنید آموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdfآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf برای امضای اسناد PDF مرحله 4 به قسمت Fill and Sign بروید در این مرحله صفحه ای با دو گزینه Fill و Sign و Request Signatures نمایش داده می شود. .برای رسم امضا و افزودن عنوان شخصی به PDF، روی «پر کردن و امضا کردن» کلیک کنید. سپس با فشردن گزینه «افزودن امضا» صفحه امضا را باز کنید. درج امضا بر روی فایل PDF, آموزش امضا کردن فایل‌های PDF, شیوه ی امضا کردن اسناد در PDFدرج امضا بر روی فایل PDF, آموزش امضا کردن فایل‌های PDF, شیوه ی امضا کردن اسناد در PDF، امضای الکترونیکی معادل امضای دست نویس یک فرد مجاز است. وقتی صفحه امضا نمایش داده شد، پنجره جدیدی باز می شود که سه گزینه Draw، Type و Image را نشان می دهد. اگر امضا را با استفاده از نرم افزار گرافیکی کشیده اید، تصویر اسکن شده را در فرمت های گرافیکی از جمله jpg و png ذخیره کنید. سپس بر روی گزینه Image کلیک کنید تا یک امضا در داخل سند PDF اضافه شود. لطفا توجه داشته باشید که گزینه Image برای انتخاب یک فایل تصویری از امضا طراحی شده است، در حالی که گزینه Type به کاربر اجازه می دهد نام شخصی را با فرمت شکسته وارد کند. enter با این ویژگی می توانید سبک امضا را به دلخواه تغییر دهید. و در نهایت روی دکمه Draw کلیک کنید تا امضا رسم شود. در طی این فرآیند، دستگاه صفحه لمسی به شما این امکان را می دهد که امضا را با خودکار یا با خودکار و ماوس بکشید. پس از رسم امضا، مطمئن شوید که سبک امضا با امضای اصلی مطابقت دارد و برای ذخیره تغییرات روی “اعمال” کلیک کنید.لازم به ذکر است که پس از درج امضا در PDF، برنامه Adobe به صورت پیش فرض امضای کاربر را ذخیره می کند.با این قابلیت کاربر می تواند از امضای پیش فرض روی هر فایلی برای درج امضا استفاده کند. اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف, آموزش نوشتن روی پی دی افاضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف, آموزش نوشتن روی پی دی اف از گزینه DRAW برای امضای اسناد PDF استفاده کنید مرحله 6: پس از کشیدن و ذخیره امضا، فایل PDF نمایش داده می شود. برای درج امضا، ماوس را در محل مورد نظر قرار داده و کلیک کنید. سپس اندازه امضا را به دلخواه تغییر دهید. در نهایت پس از درج امضای مربوطه، سند PDF را ذخیره کنید. آموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdfآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf یکی از محبوب ترین ویژگی های Adobe Reader، نوشتن امضای PDF، اصل درج امضای تایپ شده در اسناد PDF است. نرم افزار Adobe Reader عملکردهای گسترده ای دارد. یکی از ویژگی های محبوب نوشتن امضای PDF است. مرحله اول، برای درج امضای تایپ شده اسناد PDF، در منوی کشویی در بالای پنجره Place Signature، گزینه “Type my signature” را انتخاب کنید. سپس عنوان امضا را در کادر «نام خود را وارد کنید» وارد کنید. پیش نمایشی از امضا در بخش “بازبینی امضای خود” نمایش داده می شود. گزینه “Change Signature Style” در مرحله دوم دارای چهار سبک مختلف برای تغییر سبک امضا می باشد. شما می توانید یکی را به دلخواه انتخاب کنید.بنابراین، روی گزینه “OK” کلیک کنید تا یک امضای تایپ شده به سند PDF اضافه شودآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdfآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf پس از امضای اسناد PDF، آن را از گزینه FILE ذخیره کنید. مرحله سوم، پس از ذخیره سبک امضا، زمان آن است که امضا را در موقعیت صحیح قرار دهید. در این فرآیند می توانید با کشیدن ماوس و قرار دادن انگشت خود روی دکمه سمت چپ ماوس، محل و اندازه امضا را تغییر دهید. بنابراین برای ذخیره سند امضا شده، در سربرگ «فایل» گزینه «ذخیره» را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که قابلیت اشتراک امضا با روش های مختلف در برنامه Adobe طراحی شده است که با فرمت Signed Proceed to Submit نمایش داده می شود. منبع: سایت خوی

.

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر و رنگ پس‌زمینه چت WhatsApp را تغییر دهید. نحوه تغییر تصویر پس زمینه صفحه …