معرفی بهترین هتل های استخردار تهران

هتل‌های استخردار تهران به خاطر داشتن استخر، سونا، جکوزی و سایر امکانات رفاهی، می‌توانند تجربه سفری خاطره‌انگیز را برای مسافران فراهم کنند. وجود استخر در هتل‌های تهران یکی از ویژگی‌هایی است که باعث جذابیت بیشتر هتل می‌شود؛ زیرا مسافران می‌توانند در طول اقامت خود از امکانات استخر استفاده کنند و به استراحت بپردازند.

چرا هتل‌های استخردار تهران؟

هنگام سفر به یک شهر دیگر، انتخاب هتل و اقامتگاه اهمیت زیادی دارد. امکانات هتل جزو مواردی هستند که مهمانان به آن‌ها اهمیت می‌دهند. تصور کنید شما قصد سفر به تهران را دارید و می‌خواهید یک هتل لوکس برای اقامت چندروزه‌ی خود انتخاب کنید. از بین هتل‌های استخردار تهران و هتل‌های بدون استخر، کدام‌یک را انتخاب می‌کنید؟ مسلماً انتخاب هتلی که کیفیت بالایی دارد و می‌تواند در طول اقامت شما اسباب تفریح و آرامشتان را فراهم کند، جذابیت بیشتری دارد؛ چراکه می‌توانید در طول سفر رفع خستگی نمایید و برای آسایش تن و آرامش جان خود دقایقی را در استخر یا سونای اختصاصی هتل بگذرانید.

البته باید این نکته را هم بدانید که رزرو هتل‌های استخردار تهران کمی برای شما پرهزینه‌تر از اقامتگاه‌های فاقد آن خواهد شد. در بعضی از هتل‌ها که استخر دارند، از مهمانان هزینه‌ی جداگانه‌ای برای استفاده از استخر دریافت می‌شود. استفاده از استخر در بعضی از هتل‌ها هم برای مهمانان رایگان است یا طبق تعرفه هتل محاسبه می‌شود. در نهایت، هرچقدر هزینه کنید، به همان میزان هم می‌توانید از امکانات هتل‌ها استفاده کنید.در ادامه به معرفی ده مورد از بهترین هتل های استخردار تهران پرداخته شده است.

استخرهتل پارسیان اوین تهران:

هتل بین المللی پارسیان اوین یکی از زیباترین هتل‌های 4 ستاره در ایران است. این هتل در منطقه‌ای خوش‌آب‌وهوا در شمال تهران و در تقاطع بزرگراه چمران و اتوبان یادگار امام قرار دارد. با 150 اتاق لوکس، امکانات رفاهی مدرن، و اتاق‌های دارای تمامی امکانات مدرن، هتل اوین مهمانان خود را پذیرایی می‌کند.

بیشتر بخوانید:  کاردستی با پوست شکلات

استخر هتل پارسیان اوین نیز یکی از جذابیت‌های این هتل است. این استخر دارای استخر آقایان: با عمق 4 متر، مناسب برای شنا، استخر کودکان، استخر بزرگسالان، آموزش شنا عمومی و خصوصی تحت نظر مربیان فدراسیون شنا، حوضچه آب سرد، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، اتاق ماساژ و حمام آفتاب می باشد.با این امکانات، میهمانان هتل پارسیان اوین می‌توانند از تجربه‌ای لذت‌بخش در استخر لذت ببرند

.

استخرهتل پارسیان آزادی تهران:

هتل بین المللی پارسیان آزادی یکی از ناب‌ترین هتل‌های مرکز تهران است. با ظرافت هنرمندانه در این شهر جهانی، توجه‌ها را به سوی خود جلب می‌کند. این هتل، با تلفیق عناصر معماری مدرن و اقلام طبیعی غنی، احساس آرامش را القا می‌کند. اتاق‌ها و سوئیت‌های آن با امکانات لوکس و فضای صمیمی، تجربه‌ای راحت و دلچسب را برای مهمانان فراهم می‌کنند .استخر هتل پارسیان آزادی نیز یکی از جذابیت‌های این هتل است. این استخر شامل: استخر سرپوشیده استاندارد، استخر روباز با منظره‌ی زیبا ، جکوزی و سونا بخار می باشد. از این امکانات می‌توانید در هتل اسپیناس آزادی لذت ببرید.

استخرهتل اسپیناس پالاس تهران:

هتل بین المللی اسپیناس پالاس یکی از ناب‌ترین هتل‌های مرکز تهران است. با ظرافت هنرمندانه در این شهر جهانی، توجه‌ها را به سوی خود جلب می‌کند. این هتل، با تلفیق عناصر معماری مدرن و اقلام طبیعی غنی، احساس آرامش را القا می‌کند. اتاق‌ها و سوئیت‌های آن با امکانات لوکس و فضای صمیمی، تجربه‌ای راحت و دلچسب را برای مهمانان فراهم می‌کنند. استخر هتل اسپیناس پالاس نیز یکی ازجذابیت‌های این هتل است. این استخر شامل: استخر سرپوشیده استاندارد: با عمق ۱۳۰ سانتی‌متر، مناسب برای شنا و آب‌تنی، استخر روباز با طراحی زیبا، جکوزی، سونا بخار و سالن ورزشی است. از این امکانات می‌توانید درهتل اسپیناس پالادیوم لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:  روش درست کردن آبرنگ طبیعی

استخر هتل پارسیان استقلال :
هتل بین المللی پارسیان استقلال با نام پیشین رویال هیلتون تهران بزرگترین هتل بین‌المللی پنج ستارهٔ ایران در شمال تهران قرار دارد. این هتل با ظرافت هنرمندانه در این شهر جهانی، توجه‌ها را به سوی خود جلب می‌کند. با ۱۵ طبقه و نمای زیبایی از پایتخت و رشته‌کوه‌های البرز، مهمانان را در محیطی لوکس و مدرن پذیرایی می‌کند. این هتل دارای ۴۷۵ واحد اقامتی برای پذیرایی مهمانان است.

استخر هتل پارسیان استقلال نیز یکی از جذابیت‌های این هتل است. این استخر دارای جکوزی با آب گرم، سونا بخار، سونا خشک، حوضچه آب سرد، فروشگاه، بوفه و سالن ماساژ است. محیط استخر بسیار خلوت و آرام است و کارکنان هتل نیز با نهایت ادب از مهمانان و افرادی که وارد استخر می‌شوند، استقبال می‌کنند.

استخر هتل ارم تهران:

هتل ارم تهران یکی از هتل‌های ۴ ستاره است که در قلب شهر تهران قرار دارد. این هتل به خاطر وجود مجموعه آبی و استخر خود شهرت زیادی پیدا کرده است. استخر هتل ارم تهران دارای امکاناتی مانند سونا، جکوزی و سالن ورزشی است. محیط استخر آرام و دلنشینی دارد که مهمانان می‌توانند در آن آرامش بیابند و از آب و آب‌گرم استخر لذت ببرند. این هتل با موقعیت مرکزی و امکانات رفاهی مناسب، گزینه‌ی مناسبی برای اقامت در تهران است.

استخر هتل فردوسی تهران

هتل فردوسی تهران یکی از هتل‌های ۴ ستاره است که در قلب شهر تهران واقع شده است. این هتل با امکانات رزرو هتل، سالن همایش، پذیرایی و دارای رستوران‌های متنوع ایرانی و فرنگی، جایگاه ممتازی در صنعت هتل‌داری در تهران و ایران دارد.

بیشتر بخوانید:  نحوه ساخت ماسک حیوانات

استخر هتل فردوسی نیز از امکاناتی مانند سونا، جکوزی و سالن ورزشی برخوردار است. محیط استخر آرام و دلنشینی دارد که مهمانان می‌توانند در آن آرامش بیابند و از آب و آب‌گرم استخر لذت ببرند. با انتخاب هتل‌های با کیفیت مانند هتل فردوسی، می‌توانید در طول سفر از امکانات استخر و سایر امکانات رفاهی بهره‌برداری کنید.

استخر هتل پارسیان کوثر

هتل پارسیان کوثر یکی از هتل‌های ۴ ستاره در قلب شهر تهران قرار دارد. این هتل با معماری نیمه‌سنتی خود جذابیت خاصی دارد و در سال ۱۳۴۱ به بهره‌برداری رسیده است. با ۹۵ واحد اقامتی، فضای دلنشین و امکانات رفاهی مناسب، مهمانان را پذیرایی می‌کند.

استخر هتل پارسیان کوثر نیز از امکاناتی مانند سونا خشک و بخار، جکوزی، حوضچه آب‌سرد، تونل مه، ماساژ، سالن بدنسازی و استخر آب‌درمانی برخوردار است. سانس‌های استخر هتل پارسیان کوثر برای بانوان در روزهای زوج از ساعت ۹ تا ۱۹:۳۰ و روزهای فرد از ساعت ۹ تا ۱۴:۳۰ برگزار می‌شود . همچنین سانس‌های آقایان نیز در روزهای زوج از ساعت ۲۰ تا ۲۴ و روزهای فرد از ساعت ۱۵ تا ۲۴ برگزار می‌شود

پایان رپورتاژ اگهی