اینستاگرام در سال 2016 قابلیت جدیدی به نام Business Profile را برای کاربران خود معرفی کرد که برای مشاغل طراحی شده و دست آنها را برای استفاده تجاری از اینستاگرام باز خواهد کرد. البته استقبال خوبی هم خواهد شد، اما بعید است که هنوز اکانت اینستاگرام خود را بازاریابی نکرده باشید. در این صورت خواندن این مقاله را توصیه می کنیم. در این راهنما به شما می گوییم که پروفایل تجاری در اینستاگرام چیست و چه مزایایی برای شما دارد و نحوه ایجاد پروفایل تجاری در اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم. پروفایل تجاری اینستاگرام چیست؟ شکی نیست که عبارت مربوط به کسب و کار اینستاگرام را شنیده اید و حتما باید اطلاعاتی کم و بیش در مورد آن داشته باشید. حتما صفحه ای با دکمه یا دکمه در بالای صفحه دیده اید تا با صاحب صفحه از طریق تلفن یا ایمیل یا آدرس صفحه به عنوان لینک در بیو تماس بگیرید. با کلیک بر روی آن وارد نقشه گوگل می شوید و موقعیت فروشگاه را روی نقشه نمایش می دهید.با تبدیل صفحه اینستاگرام خود به پروفایل تجاری، به ویژگی های هیجان انگیز و مفیدی دسترسی خواهید داشت که می تواند به شما در مدیریت بهتر مشتریان و افزایش درآمد کمک کند.توجه داشته باشید که این قابلیت برای کاربران اینستاگرام کاملا رایگان است. همچنین می توانید به راحتی اکانت خود را به پروفایل تجاری و بالعکس تغییر دهید نحوه ایجاد پروفایل تجاری در اینستاگرام: در اینجا به شما آموزش می دهیم که چگونه پروفایل تجاری خود را در اینستاگرام تغییر دهید: وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و به تنظیمات بروید. در “تغییر مشخصات شرکت”. Instagram از شما خواسته است که به یک صفحه تجاری فیس بوک متصل شوید (توجه داشته باشید: برای دسترسی به صفحه مدیریت فیس بوک به پروفایل تجاری اینستاگرام نیاز دارید). یک دسته برای نمایه/شرکت خود انتخاب کنید. اطلاعات شخصی خود را وارد کنید (آدرس ایمیل، شماره تلفن و آدرس). شما باید حداقل یکی از این موارد را تکمیل کنید. این همه کاری است که باید انجام دهید! اینستاگرام همچنین دارای دستورالعملهای ویدیویی است که گام به گام نحوه تغییر از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به حساب شخصی را به شما نشان میدهد: اگر میخواهید از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به حساب شخصی تغییر دهید، انجام این کار نیز آسان است.وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و به تنظیمات بروید، در قسمت «تنظیمات تجاری» روی «بازگشت به حساب شخصی» کلیک کنید.Instagram از شما می خواهد تأیید کنید که می خواهید به یک حساب خصوصی تغییر دهید. برای تایید روی “بازگرداندن تغییر” کلیک کنید. به یاد داشته باشید، همیشه می توانید به نمایه کسب و کار خود بازگردید. اکنون که می دانید چگونه می توانید تغییر کنید، برخی از مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام را به شما یادآوری می کنیم: مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام: 1. دسترسی به Insights اینستاگرام: قبل از بازدید کاربران از پروفایل اینستاگرام شما به کجا نیاز دارند. آی تی؟ تحلیل و بررسی. آنها از شخص ثالث (که رایگان نیست) استفاده کرده اند. اما اکنون حساب های تجاری اینستاگرام داده های آماری جامع تری به نام بازدیدهای مربوط به پست ها ارائه می دهند. با شناسایی حساب شما به عنوان یک کسب و کار، مشتریان راحت تر شما را به عنوان یک کسب و کار می شناسند. این عملکرد شما را در هفته گذشته در اینستاگرام نشان می دهد: تغییر در فالوورها، تعداد پست ها، برداشت ها، کلیک بر روی وب سایت ها و کلیک روی ایمیل ها. سپس اطلاعاتی در مورد فالوورهای شما مانند جنسیت، سن و مکان ارائه می دهد. . 2.امکان افزودن دکمه تماس علاوه بر مفید بودن برای حساب های دارای پروفایل تجاری، امکان افزودن دکمه تماس به نمایه شما نیز وجود دارد.وقتی شخصی روی دکمه کلیک میکند، میتوانید آن را طوری تنظیم کنید که برای شما ایمیل ارسال کند، با شما تماس بگیرد یا نقشهای برای نشان دادن موقعیت مکانی شما ارائه دهد. صنعت شما در نمایه شما ظاهر می شود وقتی صفحه فیس بوک خود را ایجاد کردید، از شما خواسته شد که صنعت خود را انتخاب کنید. بنابراین هنگامی که اطلاعات پروفایل اینستاگرام خود را به صفحه فیس بوک خود پیوند می دهید، این اطلاعات به پروفایل اینستاگرام شما پیوند داده می شود. می توانید این اطلاعات را مستقیماً در اینستاگرام ویرایش کنید. امکان افزودن لینک به استوری های اینستاگرام یکی از آزاردهنده ترین چیزهای اینستاگرام، از دیدگاه بازاریابی، این است که اغلب نمی توانید از لینک های قابل کلیک استفاده کنید. بله، تنها لینک قابل استفاده است. لینک در پروفایل شما است، اما استوری اینستاگرام گزینه دیگری را ارائه می دهد. اخیرا نحوه استفاده از استوری اینستاگرام را توضیح دادیم. یک گزینه مفید برای برخی از اکانت های اینستاگرام، امکان افزودن URL به استوری اینستاگرام شما است.با این حال، امکان افزودن لینک به استوری های اینستاگرام برای همه در دسترس نیستشما باید یک پروفایل تجاری با 10000 دنبال کننده داشته باشید. تأیید محتوای حساس بهعنوان یک مالک حساب کسبوکار، میتوانید افرادی را که میتوانند شما را به عنوان شریک با محتوای مارک در پستهایتان برچسبگذاری کنند، محدود کنید. این یک ویژگی مفید است که باعث میشود کاربران اینستاگرام برندینگ شما را با تأیید پروفایل شما اشتباه نگیرند. برای بررسی محتوای برچسب گذاری شده، نمایه خود را باز کنید و روی دکمه سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. با این کار یک منوی نوار کناری باز می شود که در آن می توانید به تنظیمات اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید. میتوانید از دکمه جابجایی برای روشن کردن «نیاز به تأیید» استفاده کنید. همچنین میتوانید فهرستی از «حسابهای تأییدشده» ایجاد کنید که میتوانند بدون تأیید شما محتوا را در حساب شما آپلود کنند.
درباره بیزینس پروفایل اینستاگرام
.